Najlepsze w świecie FIT PANCAKES z maślanki!

10:46

Kiedy na redukcji przyjdzie ochota na słodkie na ratunek przychodzą małe naleśniki z owocami. Świetnie wpiszą się w makroskładniki i sprawią, że nie sięgniemy od razu po batona!

Składniki:
  • 250g maślanki naturalnej;
  • 50g płatków owsianych;
  • 25g odżywki białkowej (u mnie czekoladowa);
  • 2 białka;
  • 5 tabletek słodzika;
  • ulubione owoce (u mnie jagody i borówki).

Sposób przygotowania:
  • Wszystkie składniki ze sobą miksujemy prócz owoców, które wrzucamy bezpośrednio do masy;
  • smażymy na rozgrzanej patelni a oleju kokosowym/oliwie (u mnie był to PAM).
Poza tym redukcja idzie mi bardzo dobrze, tak jak zamierzałam. Brakuje mi tylko czasu na udzielanie się na innych portalach ale zmieni się to gdy skończę kurs prawa jazdy i gdy mój chłopak wyjedzie na studia!

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

12 komentarze

  1. Ile zamierzasz ciagnac redukcje? A co do przepisu to koniecznie musze sprobowac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowicie wyglądają, mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pancakes! Już wiem co dziś zrobię na kolację. Uwielbiam różne naleśniki - grube amerykańskie pancakes z polewą czekoladową oraz cieniutkie polskie naleśniki z dżemem. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do wyprobowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię takie pancakes :) sama cały czas eksperymentuję, ale z odżywką białkową jeszcze nie próbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego używasz słodzika? :) On jest bardziej szkodliwy niż cukier. Nie lepiej spróbować stewii albo czegoś naturalnego? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bosko! ja uwielbiam gofry na maślance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi smaka tymi zdjęciami,.. przepis na pewno wypróbuję :)
    zapraszam do siebie
    mietkowa31.blogujaca.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię takie pancakes :) sama cały czas eksperymentuję, ale z odżywką białkową jeszcze nie próbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)