Fit danie: Spaghetti bolognese z makaronem z cukinii!

10:22

Chyba każdy z nas lubi spaghetti, w większości w kupnych słoikach możemy zaobserwować śladowe ilości cukru oraz dodatki takie jak glutaminian. Dziś zapraszam na pomysł na zdrowe spaghetti, które smakiem nie odchodzi od tych kupnych.

Składniki na jedną porcję:
  • 250ml przecieru pomidorowego;
  • 100g zmielonej piersi z kurczaka;
  • 1 cebula;
  • pół cukinii;
  • oraz przyprawy, u mnie: curry, zioła prowansalskie i bazylia.
Przygotowanie:
  • Na patelni (u mnie bez dodatku tłuszczu) usmażyłam cebulę oraz kurczaka, dolałam przecieru pomidorowego oraz przyprawy;
  • Z cukinii obieraczką zrobiłam makaron.
Makro:
  • 218 kcal;
  • 26g białka;
  • 18g węgli;
  • 4g tłuszczu.
Jest to naprawde dobry pomysł na lunch, w dodatku dość tani. Oczywiście makaron z cukinii spokojnie możemy zastąpić makaronem z mąki pszennej durum, wtedy możemy potraktować te danie jako obiad, ale wtedy też zmienią się makroskładniki.

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

8 komentarze

  1. a ja się do cukinii nie potrafię przekonać... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie makaronu jeszcze nie jadłam;p meega wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mozna użyć po prostu pełnoziarnistego makaronu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron pełnoziarnisty to inaczej makaron z mąki durum :)

      Usuń
  4. Uwielbiam spaghetti i z pewnością muszę spróbować Twoją wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham spaghetti, muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)