Omlet warzywny bez maki!

07:34


Jeżeli nie macie już pomysłu na urozmaicenie swojego planu żywieniowego polecam świetny posiłek, który możemy potraktować jako ten między głównymi posiłkami, a mianowicie omlet z dwóch jaj! Jest to bardzo dobry pomysł ze względu na to, że zawiera mało kalorii, a dużo białka i błonnika. Jest też bardzo prosty w przygotowaniu i dodatki serwujemy według swoich upodobań. Fajnym pomysłem jest też to przygotować jako posiłek dla dwóch osób, jak widać na zdjęciu powyżej nie wcinałam sama tylko z przyjaciółką :). Moja patelnia jest przystosowana do smażenia bez tłuszczu, ale nic nie stoi na przeszkodzie by użyć oliwy z oliwek, oleju kokosowego bądź innego zdrowego oleju.

Składniki:
 
  • 2 jajka;
  • szynka z piersi kurczaka;
  • papryka;
  • szczypiorek;
  • pieczarki;
  • ulubione przyprawy.

Sposób przygotowania:
  • Jajka roztrzepujemy;
  • dodajemy pokrojone warzywa, 2 plastry szynki;
  • doprawiamy;
  • smażymy na wolnym ogniu z dodatkiem oliwy z oliwek bądź innego oleju, a jeżeli się uda to bez tłuszczu.





207 kcal;
21g białka;
6g węgli;
10g tłuszczu;

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

4 komentarze

  1. Ja jeszcze lubię dodać cebulkę wcześniej podsmażoną, a na góre pomidorki! pyszna sprawa! :)
    Fajny blog, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwa z oliwek do smazenia to chyba nie najlepszy pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy odpowiedniej temperaturze - jak najbardziej się nada :)

      Usuń
  3. Lubię omlety, ale nigdy nie nauczyłam się go robić :) Chyba pora zacząć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)