Ciasto owsiane z migdałami!

12:36

Kto powiedział, że redukcja musi być nudna? Jak ja uwielbiam teraz szykować potrawy to głowa mała! Kuchnia stała się moim drugim domem, mam jeszcze dużo pomysłów, więc będzie dużo postów :)
Ciasto jest bardzo dobre, migdały można pominąć, ale mi w wersji orzechowej super smakuje.

Składniki:
  • 100g płatków owsianych;
  • 50g odżywki białkowej;
  • jajo;
  • 2 białka;
  • 10 tabletek słodzika;
  • 50g migdałów;
  • olejek waniliowy;
  • 1/3 szklanki wody;
  • łyżeczka proszku do pieczenia.

Sposób przygotowania:
  • Płatki owsiane moczymy na 30 minut przed przygotowaniem;
  • wszystkie składniki dodajemy i blenderujemy;
  • rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni i pieczemy około 40 minut;
  • dodatkowo można dodać owoce.

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

17 komentarze

  1. Bardzo fajnie to wygląda! czekam na więcej przepisów!
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda cudownie ;)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś doradzić co jeść (jakie potrawy robić, co z sobą łączyć) i co ćwiczyć (a najlepiej gdybyś podała jakie ćwiczenia robisz) na redukcji? :)
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak komentujesz poczytaj proszę mojego bloga, ja niczego innego nie robię..

      Usuń
  4. Wracam do domu i zabieram się za pieczenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strzał w 10! wygląda perfekcyjnie i na pewno świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to wygląda pysznie :D Idealna propozycja do herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i pyszne! No czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda zabójczo! I jeszcze te truskawki :) właśnie ja nie znoszę gotować! Piec - owszem, nawet lubię, ale stać przy garach - nie ma mowy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś zrobiłam ciasto marchewkowe! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda tak bosko! kocham wszystko, co owsiane, ale niestety obecnie nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wypróbuję! Wygląda pysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiej wielkosci uzylas foremki? Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, czy można pominąć odżywkę białkową w tym przepisie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ciasteczka owsiane, ale z truskawkami ich jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)