Łodki z cukinii na bogato!!

09:56

Kto powiedział, że redukcja musi być nudna? Inspirację widziałam na innym blogu, jednakże farsz wymyśliłam sama i wyszedł wybornie! Mam w planach wypróbować jeszcze ten pomysł z papryką oraz bakłażanem. Przygotowanie jest naprawdę proste, nie zajmuje dużo czasu! Oczywiście makro dostosowałam pod własne potrzeby, jednakże należy pamiętać, że do środka wiele się nie zmieści. Moja cukinia była na bogato ze względu na to, że wszystko się z niej wylewało i poza łódką miała dodatkowe 6-7 cm wysokości.

Składniki:
  • cukinia;
  • 100g piersi z kurczaka;
  • 30g ryżu basmati;
  • średnia cebula;
  • 2 kostki szpinaku brykiet;
  • 50g sera mozzareli;
  • przyprawy;
  • zioła prowansalskie.

Sposób przygotowania:
  • Z cukinii wydrążam środek i wrzucam go do miski obok;
  • do miski dodaję szpinak oraz przyprawy i blenderuję;
  • do zblenderowanego szpinaku oraz cukinii wrzucam ryż, a następnie wypełniam tym łódkę;
  • na tę masę wrzucam cebulę, następnie kurczaka, mozzarelę;
  • całość posypuję ziołami prowansalskimi;
  • wkładam do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 20-30 minut.
335 kcal b: 32 g ww: 24 g tł: 12 g

Warto pamiętać, że składniki mogą być dowolne i można pobawić się tym przepisem.

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

7 komentarze

  1. mniamiiii..zdecydowanie moje smaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie mogę przekonać się do cukini, ale muszę przyznać że Twoje "łódki" wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapiekaną cukinię. Ja robiłam z kaszą gryczaną - jest przepyszna. Teraz czas na Twoją wersję :)
    http://makelifehealthier.blogspot.com/2014/11/cukinia-z-jarskim-farszem-w-wersji-mini.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukinia i szpinak... dwa produkty, które mi nie smakują.. Ale wiem, że są bardzo zdrowe, a danie wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pychotka chcę takie coś upichcić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cukinię. Jest tyle sposobów jej przyrządzenia, że nie może się znudzić :) przepis chętnie wypróbuję ;)
    Pozdrawiam,
    http://przepisnamlodosc.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)