Pełnoziarnista tortilla z kurczakiem i warzywami.

15:27

Odchodząc od ciągłego jedzenia ryżu i kurczaka nadeszła pora na tortille. Przepis jest naprawdę banalnie prosty, wykonanie trwa ok. 15 minut, a efekt jest oszałamiający. Tortillę zakupiłam w ALMIE koszt około 13zł za 4 sztuki.

Składniki:
  • wrap;
  • ogórek;
  • pomidor;
  • kukurydza;
  • ketchup/sos pomidorowy;
  • kurczak;
  • przyprawy;
  • ser żółty/mozzarella;
  • dowolny składnik (sałata, papryka, fasola, sos czosnkowy, jogurt naturalny etc.)

Sposób przygotowania;
  • kurczaka smażę na oleju kokosowym;
  • składniki kroję w kostkę;
  • wrzucam na wrapa i zawijam;
  • do piekarnika/grilla/opiekacza;
  • kilka minut i gotowe;
  • polewam dowolnym sosem, ketchupem.

SMACZNEGO!

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

14 komentarze

  1. ja jeszcze w sklepach pełnoziarnistej tortilli nigdy nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Almie pewnie jest,ale jest droga, a w sklepach Tesco, Auchan czy Lildl raczej jej nie znajdziemy, dlatego najlepiej zrobić ją samemu :)

      Usuń
  2. Mniam, uwielbiam jeść tortille! Super w nich jest to, że nie ma najmniejszego problemu z zabraniem ich ze sobą np. na uczelnię :) Twoje wyglądają bardzo smakowicie i chętnie bym taką wszamała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tortillę! Pracuję nad przepisem na idealnego wrapa. Po kilku próbach nadal jestem w lesie, ale nie poddaje się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie, prosto i zdrowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką tortille, jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś myślałam, co zrobić na obiad w przyszłych dniach. No i wymyśliłam - tortilla! :D Wrapy zamierzam zrobić sama, oczywiście pełnoziarniste ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę nie widziałam tych tortilli w mojej Almie, będę musiała jeszcze raz sprawdzić. Przepis bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tych wrapów u siebie w Almie, będę musiała to jeszcze raz sprawdzić ;) Sam przepis bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie ma wartosci odzywczych wypisanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tortille :) ale pełnoziarnistych jeszcze nie próbowałam, ale to ze względu na to, że jakoś nigdy nie rzuciła mi się nigdzie w oczy... ale następnym razem lepiej przeczeszę czeluścia pobliskich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już wiem co zrobię jutro na obiad :) dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)