Jaglanka z gruszką, migdałami, wiórkami kokosowymi, słonecznikiem i siemiem lnianym.

06:26


Jaglanki nigdy w życiu nie jadłam, stwierdziłam, że należy to zmienić gdy widnieje ona na każdym blogu, instagramie. Byłam specyficznie nastawiona ze względy na to, że nie cierpię owsianki, ale spróbować zawsze warto. I okazało się, że się w niej zakochałam! Naprawdę mega mi zasmakowała i jestem pewna, że będzie u mnie gościła coraz częściej pod różnymi postaciami. Warto pamiętać, że kasza jaglana należy do najzdrowszej z kasz.

Składniki:
  • 50g kaszy jaglanej;
  • 20g migdałów;
  • 10g pestek słonecznika;
  • łyżka siemienia lnianego;
  • łyżka wiórek kokosowych;
  • jogurt naturalny (na oko);
  • gruszka.

Sposób przygotowania:
  • Kaszę jaglaną gotujemy przez 10-15 minut, ja potem przelewam ją zimną wodą gdyż wolę śniadania na zimno;
  • do kaszy dodaję jogurt naturalny, wiórki, siemię by wszystko ładnie się pomieszało;
  • następnie kroję w kostkę gruszkę (można zetrzeć na tarce);
  • i posypuje migdałami i słonecznikiem.

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

13 komentarze

  1. Wygląda smaczniutko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie! Jaglanka chyba przebija nawet owsiankę w moim menu ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jaglanki, ale w takiej wersji jeszcze nie próbowałam :) wydaje się super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka kasza jaglana z owocami to coś co uwielbiam! Pyyyszności

    OdpowiedzUsuń
  5. No to kolejny jaglankowy miłośnik. Witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. smacznie wygląda , musze spróbować :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaglankowelove zatacza coraz szersze kręgi ^^ Twoje wygląda mega apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam jaglianki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)