Zdrowe, proteinowe(bądź też nie) muffinki!

10:36


Składniki:
  • 150g zmielonych płatków owsianych górskich;
  • 2 białka;
  • 3/4 szklanki mleka;
  • 10g wiórek kokosowych;
  • 60g odżywki białkowej czekoladowej (można, ale nie trzeba);
  • opcjonalnie bakalie/orzechy/migdały/siemię lniane/owoce/konfiturki;
  • łyżeczka proszku do pieczenia.

Sposób przygotowania:
  • Płatki owsiane namaczamy w wodzie przez 10 minut aż całą ją pochłoną;
  • wszystko wrzucamy do jednego naczynia i mieszamy;
  • dodajemy ulubione składniki;
  • wylewamy do foremek na 1/3 wysokości;
  • wrzucamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na jakieś 20-25 minut.

    Mufinki są po prostu przepyszne i w dodatku są super alternatywą dla słodyczy. Ja zjadłam je z powidłami jabłkowymi własnej roboty. W tym przepisie dużo można zmieniać i cudować, ale jak dla mnie taki jest idealny. Z przepisu wyszło mi 25 babeczek.

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

12 komentarze

  1. Będę pichcić! Dodaję do oberwowanych, może wreszcie się zainspiruję konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudnie! Ja sięgnęłabym po tą z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudownie. ;)
    Ja dziś pokusiłam się o zrobienie kopca kreta z czerwonej fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie w wykonaniu:) to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny przepis! Ile taka babeczka może mieć kcal? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie. Idę je zrobić :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam akurat odżywkę truskawkową i zamierzam ją zmieszać z suszkami, np. zurawiną czy pokrojonymi daktylami lub migdałami ;) świetny przepis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)