Proteinowe pancakes z banana.

13:08


Składniki:

Sposób przygotowania:
  • Wszystkie składniki dokładnie blendujemy;
  • wylewamy na rozgrzaną patelnie i smażymy (u mnie na oleju kokosowym).

412 kcal 
b: 28 g ww: 53 g tł: 10 g

 Przepis jest naprawdę prosty, szybki i bardzo pyszny. Ze wszystkich składników wyszło mi ich około 9. Do tego dorzuciłam wiórki kokosowe, orzechy, a dodatkowo pancake zjadłam z powidłami śliwkowymi własnej roboty. Odżywka białkowa pochodzi ze sklepu KULTURYSTYKA.sklep.pl

 Smacznego!

https://www.facebook.com/pages/Be-yourself-be-fit/340794769433048?ref=hlhttp://instagram.com/beyourselfbefit/https://plus.google.com/u/0/115867594069941655999/posts

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

14 komentarze

  1. Juz wiem co jutro zjem na sniadanie ! ;) dzieki za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo! Robiłam identyczne, tylko nie blendowałam, wystarczyło rozgnieść widelcem :D Ale fakt - przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co można użyć zamiast odżywki białkowej? :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię podobne, ale bez odżywki :) Chociaż mam nadzieje, że w najbliższym czasie jakiejś się dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka myślałam, że są polane czekoladą. Oj chyba tęskni mi się za słodkościami.
    Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam takich placuszków i chyba najwyższy czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę je zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszystkie wariacje na temat pancakes :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)