Ciasto fasolowe.

12:30

Od dzisiaj przechodzę na redukcję, która będzie trwała do końca czerwca. Trzeba więc urozmaicić jakoś dietę by nie była monotonna. Wczoraj w drodze na targi FIT EXPO koleżanka dała mi spróbować swojego ciasta - zasmakowało mi ogromnie! Więc dzisiaj również je wykonałam. Oczywiście możemy do niego dodać bakalie, orzechy, wiórki kokosowe, owoce. Wszystko wedle uznania i zapotrzebowania :)

Składniki:
  • Puszka czerwonej fasoli;
  • 100g banana;
  • aromat waniliowy;
  • 50g odżywki białkowej (u mnie straciatella);
  • 1 jajko;
  • 2 białka;
  • 30g gorzkiego kakao;
  • 12 tabletek słodzika;
  • 1/3 szklanki wody;
  • łyżeczka proszku do pieczenia.

Sposób przygotowania:
  • Wszystko blenderujemy na gładką masę;
  • wylewamy do dowolnego naczynia;
  • wrzucamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 30-40 minut.

KCAL: 704 B: 86g W: 60g T: 13g

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

27 komentarze

  1. Haha, zasmakował :D Też miałem w planach zrobić, zapytać o przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno masa juz redukcja? To co to za masa była xd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekłam dawno temu, chyba muszę zrobić drugi raz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam wczoraj też! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. no fasola i ciasto to póki co mi się nie łączy w smaku :P
    może z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mozna użyć zamiast odżywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, ciasto wykonywałam pierwszy raz, nie znam jeszcze zamienników :)

      Usuń
  7. Moje pierwsze ciasto fasolowe wyszło do bani.. teraz brakuje mi odwagi by robić je ponownie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej wiem już co będę robić w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirowałaś mnie! :) Myślę, że spróbuje już jutro Twojego przepisu.
    Dodaje Cię do mnie ! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dziennie na redukcji jesz kalorii/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koksie, co jest lepsze, słodzik, czy brązowy cukier

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jutro upiekę uwielbiam fasolę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O takim przepisie na to ciasto jeszcze nie słyszałam, a muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile bym musiala dodac ksylitolu zamiast slodzika?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie obliczasz kalorie?

    OdpowiedzUsuń
  16. fasole z puszki odsaczasz? jest to bardzo istotna informacja - robilam 2 razy ciasto z różnych przepisow- tam gdzie tego nie zrobilam, nie chcialo sie upiec.... czesto jest to pomijana informacja podczas podawania przepisow na ciasto z fasoli...

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam się upewnić, kalorie i reszta obliczone dla całego ciasta, nie dla 100g fasolowca, tak?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)