KURCZAK CURRY W MLECZKU KOKOSOWYM

08:26



 Przychodzę dzisiaj z totalną dla mnie nowością, jest to kurczak curry w mleczku kokosowym.
Nie wyobrażacie sobie jakie to jest pyszne, nareszcie jakaś odmiana od codziennego kurczaka.
Zapraszam także na mój kanał na Youtube, gdzie pojawił się filmik z tym przepisem.

Składniki na 2 osoby:
  • 600g piersi z kurczaka;
  • średnia cebula;
  • mieszanka chińska (dowolna ilość);
  • curry;
  • 190g mleczka kokosowego;
  • sól, pieprz;
  • olej kokosowy do smażenia. 


Sposób przygotowania:
  • pierś smażymy razem z cebulą;
  • obok gotujemy ryż i mieszankę chińską;
  • do piersi z cebulą dodajemy olej kokosowy, trochę curry, sól, pieprz;

Smacznego :)

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

2 komentarze

  1. Uwielbiam kurczaka curry <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirujesz mnie moja droga. Pomagasz mi w wzobgaceniu mojej książki kucharskiej, którą stosuję w sowjej diecie :) Bardzo mi się tu podoba !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)