MIEJSCA GDZIE WARTO ZJEŚĆ WE WROCŁAWIU / Kociołek i P2

07:42

HEJ HO! 
Witam w nowej serii na tym blogu - dobre miejsca gdzie naprawdę warto zjeść we Wrocławiu..
Sama bardzo często szukam restauracji by wybrać się z chłopakiem bądź przyjaciółmi. Mimo, że Wrocław jest naprawdę dużym miastem z wieloma knajpkami ciężko jest znaleźć dobre jedzenie w przystępnej cenie. Dlatego dziś chciałabym Wam pokazać dwa z moich ulubionych miejsc.

Zaczniemy od mojej ulubionej miejscówki.
Restauracja Kociołek - mieszcząca się w bocznych ulicach Rynku. Można tam znaleźć naprawdę fantastyczne dania (ja najbardziej lubię żeberka w sosie BBQ) za stosunkowo niską cenę, wysoką jakość i bardzo dużą porcję. 
Zaczynając od góry i lewej strony:
1. Żurek - Jadłam tam kilka zup gdyż każdego dnia mają inną, do każdej dorzucają pieczywo.
Cena to 10zł za całkiem sporą michę. Smak na TAK
2.Makaron z kurczakiem, pieczarkami, boczkiem, szpinakiem i serem - również rewelacja dla makaronowych smakoszy, porcja nie do zjedzenia (przynajmniej dla mnie). Cena 24zł.
3. Garnuszek z pieca - Mięso mielone w sosie pomidorowym, przekładane cukinią z beszamelem, zapiekane z fetą. Tutaj troszkę mniejsza porcja za 19zł.
4. Gliniak z pieca - porcja PRZEOGROMNA za 32zł, z bardzo dużą ilością mięsa i warzyw. Również nasz nowy ulubieniec.
5. No i danie które biorę praktycznie za każdym razem to żeberka w sosie BBQ - uwielbiam żeberka, a tak dobrego sosu nigdy nie jadłam. Cena to 32zł za baaaardzo dużą porcję.
6. Pieróg zapiekany z pieca - mocno wypukły od dodatków. Mega dobre. I tylko 21zł za porcję.



fot. Ola Bodnaruś 
Druga propozycja to Restauracja P2 która mieści się w centrum Rynku - dokładnie na placu Solnym.
Nie mogę się wypowiadać źle o tym miejscu bo przecież w nim pracuje, ale dzięki temu widzę wszystko od kuchni. Nasi kucharze naprawdę dbają o każdy szczegół. JAKOŚĆ JAKOŚĆ i jeszcze raz JAKOŚĆ - to miejsce to oferuje. Prócz wyśmienitych dań miejsce te może się pochwalić fantastycznym DRINK BAREM z utalentowanymi barmanami. Więc skoro nie jeść to może na drina :D?
W restauracji tej można znaleźć dania dla wegan jak i mięsożerców:
Przystawki;
Zupy;
Makarony;
Wyśmienite steki;
Lekkie sałatki;
i pyszne desery.
Znajdą się także posiłki dla osób dbających o formę - np. Grillowana pierś z kurczaka z puree czy też sałatka z wątróbką.  Ja zdecydowanie ulubiłam sobie tutaj krem z pomidorów, polędwiczkę grilowaną i sernik z białej czekolady. 
Zachęciłam? 

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

4 komentarze

  1. Kociołek poznałam jakiś rok temu, od tego czasu bywam tam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, oby więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Chętnie kiedyś odwiedzę te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo będę we Wrocławiu to na pewno sprawdzę te miejsca, zapowiada się naprawdę dobrze , a lubię dobre jedzenie ;) Pozdrawiam i dam znać jak już odwiedzę te miejsca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz! :)