WSPÓŁPRACA ONLINE - ZE MNĄ

14:24


Siemanko! Tak jak pytaliście wracam do konsultacji online. Na moim koncie znajduje się już kilka certyfikatów z pogranicza dietetyki i suplementacji, a wczoraj miałam przyjemność oficjalnie zostać Trenerem Personalnym. Mimo młodego wieku chcę w tym momencie nabierać doświadczenia w tym kierunku, kontynuować szkolenia z różnych zakresów związanych ze sportem. Całe życie zmagałam się ze swoją wagą, na własnym organizmie testowałam wiele mitów i prawd, wnioskowałam, przez cały czas uczyłam się i dużo czytałam. Przez ten okres towarzyszyły mi sporty siłowe. Nastał ten moment gdzie zdecydowałam się zagłębić bardziej w trening (nie tylko siłowy) i tak trafiłam do AMS - wyciągając z kursu wiele wiedzy :) Jako, że było dużo pytań o współpracę online decyduję się wrócić do tego z czystym sumieniem. JEŻELI KTOŚ JEST ZAINTERESOWANY TAKOWĄ WSPÓŁPRACĄ PROSZĘ O KONTAKT, NAJLEPIEJ E-MAIL, ALE ODPISZĘ TAKŻE NA WIADOMOŚCI TUTAJ, NA STRONIE I INSTAGRAMIE @beyorselfbefit
e-mail : beyourselfbefit@wp.pl

Sprawdz tez inne posty o tej tematyce

0 komentarze

Dziękuje za komentarz! :)